Biudžetinė įstaiga, kodas juridinių asmenų registre 190541864, S. Daukanto g. 71, LT-76230 Šiauliai
Tel./faks. (8 41) 52 35 61, el. p. info@daukantas.lt
2024-05-08 Trečiadienis El. dienynas El. paštas Galerija Skelbimai
ES fondų logotipas
Meniu
Patyčių dėžutė
PPT informacija
Edukacinis Gidas
Mokykla lyderė
Pilietiškumo mokykla
Energy Smartmeter
SVEIKAS SAULĖS MIESTAS
Lions-Quest
Dofe
Erasmus+
Erasmus+
Dofe
Sveitakiada
Socialinių kompetencijų ugdymas – SKU
Tėvų linija
Tu ne vienas
ATVIROS EKOSISTEMOS ATSISKAITYMAMS NEGRYNAISIAIS PINIGAIS BENDROJO UGDYMO ĮSTAIGŲ VALGYKLOSE KŪRIMAS“ NR. 04-002-P-0001
Pamokų laikas
      1. 800 – 845
      2. 855 – 940
      3. 950 – 1035
      4. 1055 – 1140
      5. 1200 – 1245
      6. 1300 – 1345
      7. 1355 – 1440
      8. 1450 – 1535

Pamokų laikas trečiadieniais

      1. 800 – 845
      2. 855 – 940
      3. 950 – 1035
      4. 1055 – 1140
      5. 1200 – 1245
      Kl. valandėlė 1300 – 1330
      6. 1335 – 1420
      7. 1430 – 1515
      8. 1525 – 1610
Mintis
Daug lengviau atleisti priešui nei draugui.

V. Bleikas

Mūsų partneriai

Šiaurės Lietuvos kolegija

Medelyno progimnazija

VilniusTech

Vinco Kudirkos progimnazija

Rėkyvos progimnazija

Salduvės progimnazija

Ragainės progimnazija

Jovaro progimnazija

Zoknių progimnazija

VU Šiaulių akademija

Steigėjai

Šiaulių miesto savivaldybė

Švietimo ir mokslo ministerija

2023 m. direktoriaus veiklos ataskaita

Ataskaita PDF formatu: 2023m_veiklos_ataskaita.pdf

 

Pasiūlymus ir pastabas dėl direktoriaus veiklos ataskaitos iki 02-01 galite siųsti el. p. info@daukantas.lt


 

ŠIAULIŲ SIMONO DAUKANTO GIMNAZIJOS

DIREKTORIAUS VYTAUTO KANTAUSKO

 

2023 METŲ VEIKLOS ATASKAITA

 

2024-01-17

Šiauliai

 

I SKYRIUS

STRATEGINIO PLANO IR METINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMAS

 

 

 

2023 metų

tikslas, uždaviniai, priemonės

Siekiniai (rezultato vertinimo, produkto kriterijaus pavadinimas ir mato vienetas)

Siekinių įgyvendinimo faktas

1. Bendrųjų ugdymo programų realizavimas užtikrinant kokybišką ugdymą, tenkinantį mokinių poreikius.

 Klasių skaičius – 18

Mokinių skaičius – 485 mok.

Mokinių skaičiaus vidurkis klasėse – 27 mok.

Mokytojų specialistų dalis – 100%

Atnaujintų bendrųjų ugdymo programų atskirų klasių koncentruose realizavimas – 2 vnt.

Finansinių įsiskolinimų už 2022 m. suteiktas paskolas padengimas – 0 eurų.

 Klasių skaičius – 18

Mokinių skaičius – 485 mok.

Mokinių vidurkis klasėse – 27 mok.

Mokytojų specialistų dalis – 100%

Atnaujintų bendrųjų ugdymo programų atskirų klasių koncentruose realizavimas – 2 vnt. (I ir III klasėse).

Finansinių įsiskolinimų už 2022 m. suteiktas paskolas padengimas – 0 eurų.

1.1. Užtikrinti  bendrųjų ugdymo programų finansavimą

1.1.1. Ugdymo programų įgyvendinimas.

1.1.2. Pasirengimas įgyvendinti atnaujintas bendrąsias ugdymo programas.

1.1.3. Ugdymo aplinkos finansavimas.

1.1.4. Finansinių įsiskolinimų už 2022 m. suteiktas paslaugas padengimas.

1.2. Teikti pagalbą mokiniui, siekiant kelti jo pasiekimų lygį.

Mokinių, padariusių pažangą, procentas – 91 %

Mokinių pažangumas – 96 %

Mokinių mokomųjų dalykų įvertinimo  vidurkio teigiamas pokytis – 0,1

 

 

Mokinių, padariusių pažangą, procentas – 90 %

(Gimnazijos veiklos planas 2023 m.; Individualios pažangos stebėsenos forma e. dienyne).

Mokinių pažangumas – 93 %

Mokinių mokomųjų dalykų įvertinimo  vidurkio teigiamas pokytis – 0,1 (pažangumo suvestinės el. dienyne).

1.2.1. Mokinių darbo pamokose diferencijavimas ir individualizavimas.

1.2.2. Sistemingas mokinių  pažangos stebėjimas ir analizavimas.

1.2.3. Ugdymo metodų, atitinkančių mokinių gebėjimų lygį, naudojimas pamokose.

 

1.3. Siekti pastovaus visų mokomųjų dalykų ugdymo rezultatų augimo.

 

Mokinių, pasinaudojusių papildomomis mokytojų konsultacijomis, skaičius – 68 mok.

Mokinių mokomųjų dalykų įvertinimo vidurkio teigiamas pokytis – 0,1

Mokytojų, lankiusių kvalifikacijos kėlimo renginius, skaičius – 46

Valandų, skirtų mokinių konsultacijoms, skaičius  – 60

Pamokų, praleistų dėl ligos, skaičiaus pokytis – 5 proc.

PUPP matematikos  teigiamas pokytis (balai) – 0,1b.

Mokinių, pasirinkusių laikyti chemijos egzaminą, dalis (proc. nuo visų mokinių) – 4 %

Mokinių, išlaikiusių  chemijos egzaminą nuo 86 iki 100 balų, dalis proc.  – 10 %

Mokinių, pasirinkusių laikyti fizikos egzaminą, dalis (proc. nuo visų mokinių) – 10 %

Mokinių, išlaikiusių  fizikos egzaminą nuo 86 iki 100 balų, dalis proc.  – 5 %

Mokinių, išlaikiusių informacinių technologijų egzaminą nuo 86 iki 100 balų, dalis proc. – 20 %

Mokytojų, įgijusių aukštesnę kvalifikacinę kategoriją, skaičius – 2

 

 

Mokinių, pasinaudojusių papildomomis mokytojų konsultacijomis, skaičius – 69 mok.

Mokinių mokomųjų dalykų įvertinimo vidurkio teigiamas pokytis – 0,1

Mokytojų, lankiusių kvalifikacijos kėlimo renginius, skaičius – 37

Valandų, skirtų mokinių konsultacijoms, skaičius – 60

Pamokų, praleistų dėl ligos, skaičiaus pokytis – 8 proc. (2022 m. dėl ligos praleido 32218 pamokas.

2023 m. dėl ligos praleido 29801 pamokas).

PUPP matematikos  teigiamas pokytis (balai) – 1,3 b.

Mokinių, pasirinkusių laikyti chemijos egzaminą, dalis (proc. nuo visų mokinių) – 5,2 %

Mokinių, išlaikiusių  chemijos egzaminą nuo 86 iki 100 balų, dalis proc.  – 0 %

Mokinių, pasirinkusių laikyti fizikos egzaminą, dalis (proc. nuo visų mokinių) – 5,2 %

Mokinių, išlaikiusių  fizikos egzaminą nuo 86 iki 100 balų, dalis proc.  –  40 %

Mokinių, išlaikiusių informacinių technologijų egzaminą nuo 86 iki 100 balų, dalis proc.  –  5,2 %

Mokytojų, įgijusių aukštesnę kvalifikacinę kategoriją, skaičius – 1

1.3.1. Mokytojų, kurie konsultuotų mokinius po savo vedamų pamokų ar per turimus tvarkaraštyje „langus“, sąrašo sudarymas.

1.3.2. Mokytojų kvalifikacijos kėlimo programos tobulinimas ir papildymas.

 

1.3.3. Mokytojų sistemingas kvalifikacinės kategorijos kėlimas

1.3.4. Ugdymo metodų, atitinkančių mokinių gebėjimų lygį, taikymas.

 

1.3.5. Sistemingas mokinių ugdymosi rezultatų pokyčių analizavimas metodinėse grupėse, pažangos gerinimo priemonių planavimas.

1.3.6. Maksimaliai išnaudojant ugdymo planą, skiriama mokiniams papildomų konsultacijų, modulių iš matematikos ir lietuvių kalbos II klasėse ir egzaminuojamų dalykų.

 

 

1.4. Ugdyti mokinių sveikos gyvensenos įpročius, socialines kompetencijas ir emocinį intelektą.

 

 

Mokinių, įsitraukusių į SKU, procentas –100%

Sportinių  renginių skaičius – 4

Prevencinių programų skaičius – 2

Mokinių nusižengimų mažėjimas procentais – 10%

Renginių, skatinančių gerą mokinių elgesį, skaičius – 4 mok.

Mokinių, lankančių neformaliojo ugdymo būrelius gimnazijoje arba mieste, procentas – 75%

Organizuoti tarptautiniai, respublikiniai, miesto renginiai – 8

Mokinių, dalyvavusių olimpiadose, konkursuose, varžybose, skaičius – 50 mok.

 

 

 

Mokinių, įsitraukusių į SKU, procentas – 100%

Sportinių renginių skaičius –  29

kvadrato turnyras „Simono Daukanto kvadrato taurė 2023“.

2023-02-24 Šiaulių miesto gimnazijų tritaškių –  baudų metimo turnyras S. Daukanto

taurei laimėti.

2023-03-08 rankų lenkimo vaikinų gimnazijos varžybos.

2023-03-28 tarpklasinės tinklinio varžybos.

2023-03-29, 04-04, 05, 25 tarpklasinės tinklinio varžybos.

2023-04-24 taikliojo šaulio varžybos.

2023-04-25 smiginio varžybos. Gimnazijos aikštyne Šiaulių miesto moksleivių virvės traukimo varžybos.

2023-04-25 judrioji pertrauka šokio ritmu.

2023-04-27 I klasių krepšinio varžybos.

2023-04-28 mišrių komandų futbolo varžybos.

2023-05-09 draugiškos vaikinų tinklinio varžybos su St. Šalkauskio gimnazijos vaikinų komanda.

2023-06-08 sporto šventė miesto parke.

2023-09-20 draugiškos futbolo varžybos. Susitinka Simono Daukanto inžinerijos gimnazijos mokinių komanda su Didždvario gimnazijos mokinių komanda.

2023-09-20 masinis gimnazijos bendruomenės bėgimas Šiaulių manieže, skirtas Europos judrumo savaitei.

2023-10-03 tarpmokyklinės draugiškos tinklinio varžybos su Jovaro progimnazijos mokinių komanda.

2023-10-17,25 draugiškos vaikinų tinklinio varžybos. Susitinka Simono Daukanto inžinerijos gimnazijos mokinių komanda su Romuvos, St. Šalkauskio, Didždvario gimnazijų mokinių komandomis.

2023-10-26 Šiaulių miesto gimnazijų tritaškių metimo turnyras, skirtas paminėti Simono Daukanto inžinerijos gimnazijos 30-metį.

2023-11-15,18,21,22,29 tarpklasinės tinklinio varžybos tarp  II klasių mokinių komandų.

2023-11-30 judrioji sporto savaitė – mankšta aerobikos šokio ritmu.

2023-12-06 salės futbolo turnyras 5x5 miesto gimnazijoms.

Gimnazijoje vykdomos dvi prevencinės programos,  skirtos emocijų valdymui, socialiniams įgūdžiams formuoti: Lions Quest programa „Raktai į sėkmę“ ir „Emocijų valdymo treneriai“.

Renginių, skatinančių gerą mokinių elgesį, skaičius – 5 (I klasių stovykla „Daukantiškis“; konkursas „Daukanto talentas 2023“; bendruomenės vakaras „Švenčių belaukiant“; Kūčių pusryčiai; mokytojų diena; Daukanto naktis).

Mokinių, lankančių neformaliojo ugdymo būrelius gimnazijoje arba mieste, procentas –74%.

Gimnazija organizavo 8 tarptautinius, respublikinius, miesto renginius: tarptautinę mokinių matematikos, informacinių technologijų, ekonomikos projektinių darbų konferenciją (2023-03-03);  tarptautinį  renginį „International Youth Conference „Engage in Europe“ (2023-05-08); virtualų susitikimą su Japonijos Hachijo salos Okago mokyklos mokiniais (2023-02-27);

respublikinę mokinių ir mokytojų gamtos mokslų konferenciją „Tyrinėdami mokomės“ (2023-12-08); XIV respublikinę dorinio ugdymo mokytojų ir mokinių konferenciją „Mokinio ūgtis, ieškant savojo Aš, doriniame ugdyme“ (2023-02-07); respublikinę mokinių ir mokytojų konferenciją „Mokausi pats“ (2023-04-19); viktoriną „Praeitis ir laisvė mus vienija“. Dalyvavo Simono Daukanto gimnazijos ir Jovaro, Ragainės,  V. Kudirkos progimnazijų komandos  (2023-03-09), 2023-10-26 Šiaulių miesto gimnazijų tritaškių metimo turnyras, skirtas paminėti Simono Daukanto inžinerijos gimnazijos 30-metį.

Mokinių, dalyvavusių olimpiadose, konkursuose, varžybose, skaičius  – 71.

1.4.1. Bendradarbiauti su miesto sporto centrais.

1.4.2. Ugdyti mokinių sveikos gyvensenos įpročius.

1.4.3. Skatinti mokinius dalyvauti socialinėse veiklose pagal SKU aprašą.

 

1.4.4. Įgyvendinti prevencines programas, skirtas emocijų valdymui, socialiniams įgūdžiams formuoti.

1.4.5.  Organizuoti renginius, skatinančius gerą mokinių elgesį.

 

1.4.6. Bendradarbiaujant su įstaigomis, teikiančiomis neformaliojo ugdymo paslaugas, didinti mokinių, pasirenkančių būrelius, skaičių.

1.4.7. Organizuoti tarptautinius, respublikinius, miesto renginius.

 

1.4.8. Skatinti mokinius dalyvauti olimpiadose, konkursuose, varžybose, parodose.

 

 

                  

 

2. Gimnazijos ugdymo aplinkos, reikalingos kokybiškam ugdymui, plėtojimas.

Pasirengimas organizuoti ugdymo procesą (%) – 100%

Išdažytų koridorių, kabinetų plotas (m2 ) –300 m2

           

Pasirengimas organizuoti ugdymo procesą (%) – 100%

Išdažytų koridorių, kabinetų plotas (m2 ) – 300 m(sporto salės – 200 m2  , koridorių – 100 m2

2.1. Užtikrinti sklandų gimnazijos funkcionavimą.

2.1.1.Inžinerinių tinklų ir šildymo sistemos priežiūra.

2.1.2. Gimnazijos patalpų einamasis remontas.

2.2. Gerinti gimnazijos darbuotojų ir mokinių darbo sąlygas.

Gimnazijos renovacijos darbų dalis procentais – 0%

Sporto aikštyno įrengimo procentinė dalis – 0%

Gimnazijos teritorijos aptvėrimas tvora (dalis %) – 0%

Edukacinių erdvių įrengimo procentinė dalis – 20%

                     

         

Gimnazijos renovacijos darbų dalis procentais –  0% (negauta finansavimo).

Sporto aikštyno įrengimo procentinė dalis – 0% (negauta finansavimo).

Gimnazijos teritorijos aptvėrimas tvora (dalis %) – 0% (negauta finansavimo).

Edukacinių erdvių įrengimo procentinė dalis – 60% . Sutvarkytas vidinis kiemas, įrengta lauko klasė su daugiafunkcine pakyla.

2.2.1. Dalinė gimnazijos pastato ir sporto salės renovacija.

2.2.2. Sporto aikštyno įrengimas.

2.2.3. Lauko edukacinės ir poilsio erdvės įkūrimas.

2.2.4. Gimnazijos teritorijos aptvėrimas tvora.

2.3. Uždavinys. Modernizuoti gimnazijos mokymo bazę.

Projektavimo – robotikos dirbtuvių įrengimo procentinė dalis – 40%

Įsigytų mokymo priemonių skaičius – 80 vnt.

Audiovizualinių dirbtuvių įrengimo procentinė dalis – 50%

 

 

 

Projektavimo – robotikos dirbtuvių įrengimo procentinė dalis – 60%

 (atliktas remontas,  įsigyti baldai ir reikalingos priemonės)

Įsigytų mokymo priemonių skaičius – 84 vnt.

Audiovizualinių dirbtuvių įrengimo procentinė dalis – 0% (negauta finansavimo)

2.3.1. Įrengti projektavimo- robotikos dirbtuves.

2.3.2.Modernizuoti ir turtinti mokymo įrangą, metodines ir vaizdines priemones.

2.3.3. Įkurti audiovizualines dirbtuves.

3. Ugdyti mokinių kūrybiškumo, kritinio mąstymo gebėjimus, taikyti praktiškai kompetencijas.

 

Klasių, kurioms parengtos inžinerinės programos, skaičius – 5

Inžinerinės pakraipos būrelių skaičius – 4

 

 

Klasių, kurioms parengtos inžinerinės programos, skaičius – 4

Inžinerinės pakraipos būrelių skaičius – 5 (robotikos, eksperimentinės chemijos, fizikos, programavimo, biologijos tyrimų būreliai).

 

 

3.1. Uždavinys. Realizuoti inžinerinio ugdymo programos įgyvendinimą visose gimnazinėse klasėse.

3.1.1. Inžinerinių programų I-IV klasėms parengimas ir jų realizavimas.

3.1.2. Inžinerinės krypties  neformaliojo ugdymo būrelių pasiūlos išplėtimas.

3.2. Pritaikyti gimnazijos ugdymo bazę inžineriniam ugdymui.

Įrengtų erdvių skaičius – 2

Mokymo priemonių skaičius – 80 vnt.

 

 

 

 

Įrengtų erdvių skaičius – 2 vnt. (vidinis kiemas su lauko klase, robotikos – programavimo dirbtuvės).

Mokymo priemonių skaičius – 92 vnt.

 

3.2.1. Dalykų kabinetų aprūpinimas priemonėmis, reikalingomis inžinerinei programai realizuoti.

 

3.2.2. Gimnazijos erdvių, tinkančių komandinei, kūrybinei veiklai, parengimas.

3.3. Uždavinys. Sudaryti sąlygas mokiniams teorines žinias pritaikyti praktiškai.

Verslo įmonių, su kuriomis pasirašyta sutartis, skaičius – 2 vnt.

Mokinių praktikų skaičius – 4vnt.

STEAM programų skaičius – 4 vnt.

Įsteigtų mokinių įmonių skaičius – 1vnt.

Mokinių projektinių darbų skaičius – 50 vnt.

 

                    

           

Verslo įmonių, su kuriomis pasirašyta sutartis, skaičius – 2 vnt. (AB Ignitis grupė,  TVC Solutions).

Mokinių praktikų skaičius – 5 vnt. (įmonė „Artiliux“, „Vilmers“, „Bodesa“, „Lietmeta“).

STEAM programų skaičius – 4 vnt. (4 programos finansuojamos savivaldybės). 

Įsteigtų mokinių įmonių skaičius  – 2 vnt. (virtuali parduotuvė, parduodanti gaminius iš moliūgų, ir išmanių šviestuvų).

Mokinių projektinių darbų skaičius – 38 vnt.

 

3.3.1. Bendradarbiavimo sutarčių sudarymas su verslo įmonėmis.

3.3.2. Organizavimas mokinių praktikų įmonėse.

3.3.3. STEAM programų įgyvendinimas.

3.3.4. Mokinių įmonės gimnazijoje įsteigimas.

3.3.5. Kasmetinės mokinių projektinių darbų peržiūros organizavimas.

3.4. Uždavinys. Siekti, kad mokytojai įgytų naujų kompetencijų, padedančių geriau realizuoti inžinerinį ugdymą.

Mokytojų, pasirengusių individualius kvalifikacijos kėlimo ir asmeninio tobulėjimo planus, procentas –70%

Seminarų skaičius – 8 vnt.

Mokytojų, dalyvavusių seminaruose, skaičius – 45 mokyt.

Vedamų atvirų pamokų skaičius – 14 pam.

Mokytojų, vedusių mokymus kolegoms (gimnazijos, miesto, respublikos), skaičius – 5 mokyt.

 

Mokytojų, parengusių individualius kvalifikacijos kėlimo ir asmeninio tobulėjimo planus, procentas –86%

Seminarų skaičius – 6 vnt.

Mokytojų, dalyvavusių seminaruose, skaičius – 45 mokyt.

Vedamų atvirų pamokų skaičius – 20 pamokų.

17 mokytojų vedė mokymus kolegoms (gimnazijos, miesto, respublikos);

7 mokytojai dalyvavo VGTU licėjaus organizuotoje stažuotėje ir vedė atviras pamokas kartu su VGTU licėjaus mokytojais respublikos mokytojams (2023 m. balandžio mėn.);

10 mokytojų  vedė integruotas pamokas gimnazijos mokytojams ir organizavo pamokų aptarimą (2023 m. birželio mėn.)

 

3.4.1. Mokytojai pasirengia individualius kvalifikacijos kėlimo ir asmeninio tobulėjimo planus.

3.4.2. Seminarų organizavimas mokytojams naujoms kompetencijoms įgyti.

3.4.3. Atvirų pamokų vedimas ir aptarimas.

3.4.4. Organizuojamas sistemingas mokytojų pasidalijimas patirtimi apie IT taikymą pamokoje.

 

II SKYRIUS

METŲ VEIKLOS UŽDUOTYS, REZULTATAI IR RODIKLIAI

 

1.Pagrindiniai praėjusių metų veiklos rezultatai

Metų užduotys (toliau – užduotys)

Siektini rezultatai

Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos)

Pasiekti rezultatai ir jų rodikliai

1.1.Pasirengti teikti specializuotą inžinerinį ugdymą miesto ir rajono mokiniams (veiklos sritis – ugdymas (is))

 

 

1.1.1. Gimnazija patvirtinta kaip  specializuota  inžinerinė gimnazija.

1.1.2. Organizuota atranka į I inžinerines klases, sukomplektuotos  pirmos inžinerinės klasės.

1.1.3. 100 proc. mokytojų dalyvauta mokymuose – pasiruošimas darbui su specializuotomis klasėmis.

1.1.4. Aprūpintos inžinerinės klasės reikalingomis priemonėmis, medžiagomis ir  įrankiais.

1.1.1.1. Bendradarbiaujant su švietimo skyriumi parengti gimnazijos nuostatų pakeitimai.

1.1.2.1. Parengta atrankos į inžinerines klases sistema.

1.1.2.2. 2023 – 2024 m. m. sukomplektuotos 2 pirmos inžinerinės klasės.

1.1.3.1. 100 proc. mokytojų,  dirbančių su inžinerinėms klasėmis,  turi darbo su specializuotomis klasėmis kvalifikaciją.

1.1.4.1. Visų inžinerinių klasių mokiniai turi reikalingas priemones, medžiagas ir įrankius ilgalaikiams projektams atlikti.

1.1.1.1.1. Pakeisti gimnazijos nuostatai, gimnazija tapo inžinerijos gimnazija (Šiaulių savivaldybės tarybos 2023-03-02 sprendimas Nr.T-74).

1.1.2.1.1. Parengta ir išbandyta atrankos į inžinerines klases sistema (direktoriaus 2023- 05-30 įsakymas Nr. V-75)

1..1.1.2.2.2. 2023-2024 m. m. sukomplektuotos 2 pirmos inžinerinės klasės.

1.1.3.1.1. 100 proc. mokytojų,  dirbančių su inžinerinėms klasėmis,  turi darbo su specializuotomis klasėmis kvalifikaciją.

1.1.4.1.1. Visų inžinerinių klasių mokiniai turi reikalingas priemones, medžiagas ir įrankius ilgalaikiams projektams atlikti (įsigyta 92 vnt. įvairių priemonių, reikalingų projektams, visi ilgalaikiai projektai buvo įgyvendinti).

1.2. Pasirengti ir sėkmingai  įgyvendinti atnaujintas bendrąsias ugdymo programas I ir III klasėse

 (veiklos sritis – lyderystė ir vadyba)

 

1.2.1. Visi gimnazijos mokytojai turi reikiamą kvalifikaciją darbui su atnaujintomis programomis I ir III gimnazijos klasėse.

1.2.2 Atnaujintos ugdymo turinio programos sėkmingai įgyvendinamos I ir III gimnazijos klasėse.

1.2.3. Aprūpinti mokytojus reikalingomis priemonėmis, metodine literatūra darbui su atnaujintomis bendrojo ugdymo programomis I ir III klasėse.

1.2.1.1. 100 proc. mokytojų dalyvavę UTA mokymuose.

1.2.1.2. Parengti visų I ir III gimnazijos klasių  mokomųjų dalykų teminiai planai, atitinkantys atnaujintų bendrųjų ugdymo programų reikalavimus.

1.2.2.1.  Parengtas ir su miesto savivaldybės Švietimo skyriumi suderintas I ir III gimnazijos klasių  ugdymo planas 2023-2024 m. m.

1.2.2.2. Gimnazijos svetainėje skelbiama informacija apie atnaujintą ugdymo turinį.

1.2.2.3. I ir III gimnazijos klasių mokinių pasiekimai atitinka respublikos vidurkį.

1.2.3.1. Visi mokytojai, dirbantys I ir III klasėse, turi reikalingas ugdymo turiniui realizuoti priemones ir metodinę literatūrą.

1.2.1.1.1. 100 proc. mokytojų dalyvavę UTA mokymuose (seminarų pažymėjimai).

1.2.1.2.2. Parengti visų I ir III gimnazijos klasių  mokomųjų dalykų teminiai planai, atitinkantys atnaujintų bendrųjų ugdymo programų reikalavimus (mokytojų teminiai planai).

1.2.2.1.1.  Parengtas ir su miesto savivaldybės Švietimo skyriumi suderintas I ir III gimnazijos klasių  ugdymo planas 2023-2024 m. m.

1.2.2.2.2. Gimnazijos svetainėje skelbiama informacija apie atnaujintą ugdymo turinį. (www.daukantas.lt, stendai gimnazijos koridoriuje).

1.2.2.3.3. Kadangi nevyko respublikos mastu pasiekimų pamatavimai I ir III klasėse, todėl negalime teigti, kad  gimnazijos I ir III klasių mokinių pasiekimai atitinka respublikos vidurkį.

1.2.3.1.1. Visi mokytojai, dirbantys I ir III klasėse, turi reikalingas ugdymo turiniui realizuoti priemones ir metodinę literatūrą (gimnazija dalyvavo NŠA projekte „Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas ir diegimas“).

1.3. Pagerinti pagrindinio ugdymo patikros ir valstybinių brandos egzaminų matematikos mokinių rezultatus (veiklos sritis – ugdymas (is)).

1.3.1. PUPP ir VBE matematikos rezultatai stabilizuojasi ir gerėja.

1.3.1.1. Matematikos mokytojai, dirbantys II ir IV klasėse, dalyvauja ne mažiau kaip dviejuose dėstomo dalyko ir pedagogikos kvalifikacijos kėlimo renginiuose,

1.3.1.2. Matematikos mokytojai, dirbantys II ir IV klasėse, praveda ir aptaria ne mažiau kaip dvi atviras pamokas.

1.3.1.3. Ne mažiau kaip 50 proc. II, IV klasių mokinių dalyvauja respublikos, miesto, gimnazijos organizuojamuose matematikos renginiuose, STEAM veiklose.

1.3.1.4. Maksimaliai išnaudojamos ugdymo plano galimybės, teikiant papildomą pagalbą mokiniams mokantis matematikos.

1.3.1.5. Lyginant su 2022 m., PUPP metu bent pagrindinį matematikos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis (proc.) vidutiniškai padidėjo 3 procentais.

1.3.1.6.Lyginant su 2022 m., ne mažiau kaip 1 balu išaugo matematikos valstybinio brandos egzamino balų vidurkis.

 

1.3.1.1.1. Matematikos mokytojai, dirbantys II ir IV klasėse dalyvavo ne mažiau kaip 2 kvalifikacijos kėlimo renginiuose. ( mokytojas 1 – 10 renginių, mokytojas 2 – 2 renginiai, mokytojas 3 – 3 renginiai, mokytojas 4 – 2 renginiai).

1.3.1.2.2. Matematikos mokytojai, dirbantys I ir IV klasėse, pravedė  ir aptarė 6 atviras pamokas.

1.3.1.3.3. 84 proc. II, IV klasių mokinių dalyvauja respublikos, miesto, gimnazijos organizuojamuose matematikos renginiuose, STEAM veiklose.

1.3.1.4.4. Maksimaliai išnaudojamos ugdymo plano galimybės, teikiant papildomą pagalbą mokiniams mokantis matematikos. II , IV klasėse konsultacijoms buvo skirtos 9 savaitinės valandos,  o matematikos moduliams – 10 savaitinių valandų.

1.3.1.5.5. Lyginant su 2022 m., PUPP matematikos rezultatai padidėjo 1,3 balo.

1.3.1.6.Lyginant su 2022 m., matematikos valstybinio brandos egzamino balų vidurkis padidėjo 10,7 balo.

 

1.4. Užtikrinti gimnazijos bendruomenės stabilų emocinį klimatą (veiklos sritis – lyderystė ir vadyba).

 

 

 

1.4.1.  Visi bendruomenės nariai jaučiasi saugiai, vyrauja bendradarbiavimo kultūra.

1.4.1.1. Gimnazija sulaukia ne mažiau kaip 6 siūlymų iš bendruomenės narių įvairiais gimnazijos veiklos klausimais.

1.4.1.2. Gimnazijos mokinių taryba inicijuoja ir organizuoja ne mažiau kaip du renginius.

1.4.1.3.  Veiklos sritis – lyderystė ir vadyba – vidaus įsivertinime įvertinta ne žemiau nei 3 lygis.

1.4.1.4. Gimnazijoje nebuvo fiksuota mobingo atvejų tarp darbuotojų.

1.4.1.5. Užfiksuota 10 proc. mažiau  patyčių atvejų tarp mokinių lyginat su 2022 m.

1.4.1.6. Įgyvendinamos ne mažiau kaip dvi prevencinės programos emocijoms valdyti, socialiniams  įgūdžiams formuoti.

1.4.1.1.1. Gimnazija sulaukė 8 siūlymų iš bendruomenės narių įvairiais gimnazijos veiklos klausimais (gimnazijos el. dienynas).

1.4.1.2.2. Gimnazijos mokinių taryba inicijavo ir  organizavo 6 renginius. Tarptautinės miego dienos paminėjimas;

Daukanto naktis „Kai užgęsta šviesos“;

Daukanto naktis „Šiurpnaktis“;

Iniciatyva, skirta paminėti tarptautinę gyvūnų dieną;

Gimnazijos eglutės įžiebimo šventė;

I-ų klasių mokinių krikštynos.

1.4.1.3.3.  Veiklos sritis – lyderystė ir vadyba – vidaus įsivertinime įvertinta 4 lygiu.

1.4.1.4.4. Gimnazijoje nebuvo fiksuota mobingo atvejų tarp darbuotojų.

1.4.1.5.5. Užfiksuota 75 proc. mažiau  patyčių atvejų tarp mokinių lyginat su 2022 m. (2022 m. užfiksuoti 4 patyčių atvejai.

2023 m. užfiksuotas 1 patyčių atvejis)

1.4.1.6. Įgyvendinamos   dvi prevencinės programos emocijoms valdyti, socialiniams  įgūdžiams formuoti (Lions Quest programa „Raktai į sėkmę“ ir „Emocijų valdymo treneriai).

1.5. Gimnazijos bendruomenės fizinio aktyvumo didinimas ir sporto infrastruktūros panaudojimas miesto bendruomenės poreikiams (veiklos sritis – gyvenimas mokykloje).

1.5.1. Gimnazijos bendruomenės nariai aktyviai dalyvauja organizuojamuose sporto renginiuose.

1.5.2. Miesto bendruomenė laisvai naudojasi gimnazijos sporto infrastruktūra.

1.5.1.1. Gimnazija organizavo bendruomenei  ne mažiau kaip 3 renginius, didinančius sportinį aktyvumą.

1.5.1.2. Bendruomenės narių  dalyvavimas renginiuose, didinančiuose sportinį aktyvumą, padidėjo ne mažiau kaip 10 proc. lyginant su 2022 metais.

1.5.2.1.Gimnazijos internetinėje svetainėje talpinama informacija  apie sporto salių ir sporto aikštyno užimtumą, naudojant  Google kalendorių.

1.5.2.2. Gimnazija užtikrina Google kalendoriaus funkcionalumą.

1.5.2.3. Šiaulių miesto bendruomenei sudarytos sąlygos nemokamai naudotis gimnazijos sporto infrastuktūra tuo metu, kai ja nesinaudoja gimnazija ir nuomininkai.

1.5.1.1.1. Gimnazija organizavo bendruomenei  3 renginius, didinančius sportinį aktyvumą. (draugiškos krepšinio varžybos, sporto diena, zumbos treniruotės bendruomenei).

1.5.1.2.2. Bendruomenės narių  dalyvavimas renginiuose, didinančiuose sportinį aktyvumą, padidėjo 23 proc. lyginant su 2022 metais.

1.5.2.1.1.Gimnazijos internetinėje svetainėje talpinama informacija  apie sporto salių ir sporto aikštyno užimtumą, naudojant  Google kalendorių (www.daukantas.lt „paslaugos“).

1.5.2.2.2. Gimnazija užtikrino Google kalendoriaus funkcionalumą (www.daukantas.lt „paslaugos“).

1.5.2.3.3. Šiaulių miesto bendruomenei sudarytos sąlygos nemokamai naudotis gimnazijos sporto infrastuktūra tuo metu, kai ja nesinaudoja gimnazija ir nuomininkai (www.daukantas.lt „paslaugos“).

 

 

Direktorius Vytautas Kantauskas



Informacija atnaujinta: 2024-01-16

© 2024 Šiaulių Simono Daukanto inžinerijos gimnazija