Biudžetinė įstaiga, kodas juridinių asmenų registre 190541864, S. Daukanto g. 71, LT-76230 Šiauliai
Tel./faks. (8 41) 52 35 61, el. p. info@daukantas.lt
2024-05-06 Pirmadienis El. dienynas El. paštas Galerija Skelbimai
ES fondų logotipas
Meniu
Patyčių dėžutė
PPT informacija
Edukacinis Gidas
Mokykla lyderė
Pilietiškumo mokykla
Energy Smartmeter
SVEIKAS SAULĖS MIESTAS
Lions-Quest
Dofe
Erasmus+
Erasmus+
Dofe
Sveitakiada
Socialinių kompetencijų ugdymas – SKU
Tėvų linija
Tu ne vienas
ATVIROS EKOSISTEMOS ATSISKAITYMAMS NEGRYNAISIAIS PINIGAIS BENDROJO UGDYMO ĮSTAIGŲ VALGYKLOSE KŪRIMAS“ NR. 04-002-P-0001
Pamokų laikas
      1. 800 – 845
      2. 855 – 940
      3. 950 – 1035
      4. 1055 – 1140
      5. 1200 – 1245
      6. 1300 – 1345
      7. 1355 – 1440
      8. 1450 – 1535

Pamokų laikas trečiadieniais

      1. 800 – 845
      2. 855 – 940
      3. 950 – 1035
      4. 1055 – 1140
      5. 1200 – 1245
      Kl. valandėlė 1300 – 1330
      6. 1335 – 1420
      7. 1430 – 1515
      8. 1525 – 1610
Mintis
Patirtis didina mūsų išmintį, bet nemažina mūsų kvailumo.

H. V. Šo

Mūsų partneriai

Šiaurės Lietuvos kolegija

Medelyno progimnazija

VilniusTech

Vinco Kudirkos progimnazija

Rėkyvos progimnazija

Salduvės progimnazija

Ragainės progimnazija

Jovaro progimnazija

Zoknių progimnazija

VU Šiaulių akademija

Steigėjai

Šiaulių miesto savivaldybė

Švietimo ir mokslo ministerija

Užsiėmimas „Konfliktai ir jų sprendimo būdai“

Socialinis pedagogas Mindaugas Banys (2021-09-29 17:00:29)

Rugsėjo 29 d. Šiaulių Simono Daukanto gimnazijoje svečiavosi psichologė Justina Bičiušienė ir pravedė Ia klasės  mokiniams užsiėmimą „Konfliktai ir jų sprendimo būdai“. Užsiėmimo metu buvo kalbama apie konfliktus, jų tipus ir valdymo būdus. Su mokiniais buvo aptariami konfliktų metu kylantys išgyvenimai, galimos konfliktų sprendimo strategijos bei pateikiamos rekomendacijos produktyviam konflikto sprendimui. 

Užsiėmimą lektorė baigė apibendrinimu ir patarimu: „kilus konfliktui, nevertėtų jo išsigąsti, nes tai natūrali ir neišvengiama santykių vystymosi dalis, tačiau svarbu, kad abi konfliktuojančios pusės būtų nusiteikusios konfliktą spręsti konstruktyviai ir būtų linkusios bendradarbiauti“.





© 2024 Šiaulių Simono Daukanto inžinerijos gimnazija