Integruotos chemijos, etikos ir anglų kalbos pamokos inžinieriukams

Integruotos chemijos, etikos ir anglų kalbos pamokos inžinieriukams

Ii klasės mokiniams vyko integruotų chemijos, etikos ir anglų kalbos pamokų ciklas „The Chemistry of Tattoo“ ir „Think Before You Get That Tattoo“, kurių metu daug sužinojome apie tatuiruotes, jų atsiradimo istoriją, estetinę bei chemines puses.

Etikos pamokoje diskutavome apie tatuiruotes, kaip apie jaunimo subkultūros dalį, kai prieš kiek daugiau nei dešimtmetį tatuiruotiems žmonėms buvo suteikiama kriminalinė arba maištininko rolė. Tuo tarpu dabar viskas pasikeitė – tatuiruotės, jau tapo įprastu reiškiniu šiuolaikinėje visuomenėje. Apie tatuiruotes rodoma dokumentika, realybės šou, sportininkų, pramogų pasaulio atstovų kūnai išmarginti amžinąją kūno puošyba. Tatuiruotas žmogus nebestumiamas į visuomenės paraštes. Atvirkščiai, dabar vyrauja tokia nuostata jaunų žmonių tarpe, kad tatuiruotės turėjimas yra cool dalykas. Mados šauksmas yra toks stiprus, kad žmonės nesusimąsto apie pašalinius tatuiruočių poveikius, kad tai ne tokia jau nekalta procedūra. O gal jauniems žmonėms tiesiog trūksta informacijos?

Chemijos ir anglų kalbos pamokoje aiškinomės kokie cheminiai junginiai randami tatuiruočių sudėtyje, užrašėme metalų oksidų formules, jų pavadinimus vertėme į anglų kalbą. Atlikdami užduotis įvertinome tatuiruočių poveikį organizmui. Supratome, kad dėl neatsakingai padarytos tatuiruotės gali grėsti įvairios alerginės reakcijos, odos infekcijos, netgi kraujo ligos. Darbas pamokoje vyko grupėmis, tad galėjome bendradarbiauti komandoje, pasidalinti mintimis, pakartoti chemines formules.

Tiesą pasakius, labai patiko, kad pamokų metu mokytojai nebandė mūsų, paauglių, perkalbėti nesitatuiruoti savo kūno, tačiau suorganizavo tokias pamokos veiklas, kuriose galėjome į tatuiruočių reiškinį pažvelgti giliau. Manau, kad kiekvienas mūsų, prieš nuspręsdamas darytis tatuiruotę, prisimins šią pamoką ir rimtai pagalvos prieš sėsdamas į tatuiruočių meistro kėdę. Mums labai patiko šios pamokos, nes jos buvo kitokios, jų metu užduotis atlikome naudodamiesi planšetėmis. Pamokos refleksiją atlikome panaudodami Padlet įrankį. Tikiuosi, kad ateityje bus daugiau tokių pamokų.

Roberta Jankauskaitė, Ii klasės mokinė, Jurga Selvenienė, anglų k. mokytoja


Komentarai išjungti.