Veiksmo tapyba

Po antrojo pasaulinio karo išsivysčiusios veiksmo tapybos dailininkai vertino tiesioginę, spontanišką saviraišką, siekė perteikti savo psichines būsenas abstrakčiomis tapybos priemonėmis: spalvos dėme, potėpiu, dažų sluoksnio faktūra. Ši kryptis atmetė bet kokius klasikiniame modernizme dar egzistavusius meno ir visuomenės suvokimo standartus. Vienintelė meno funkcija – meno vyksmas – veiksmas, kurį atlieka pats menininkas. Žymiausias šios krypties atstovas Dž. Polokas. Jo tapyba remiasi veiksmu, laikomu tiesiogine pasąmonės projekcija. Svarbiausia kūryboje automatizmas – tai yra kūrybos procesas, o ne gaunamas rezultatas.
Antrojo aukšto galerijoje atidaryta III m klasės mokinių veiksmo tapybos darbų paroda „Abstrakcija“. Darbai sukurti paskutinėmis praeitų mokslo metų dienomis.
dsc_8392
dsc_8395

dsc_8396

dsc_8397

dsc_8398

dsc_8399